24TUNED - Jouw Premium Tuningwebshop

Retourneren

U kunt alle artikelen die u bij ons gekocht heeft, tegen bepaalde voorwaarden retourneren. Bij 24Tuned heb je voor je bestellingen een zichttermijn van 14 dagen. Binnen deze termijn mag je het artikel bekijken, tenzij anders vermeld.

Mocht u een artikel ontvangen dat door transport beschadigd is dan kunt u contact met ons op te nemen om dit te melden.

Wanneer je niet tevreden bent over het artikel, dan kun je het binnen de zichttermijn retourneren.

24Tuned hanteert regels voor retourneren. Mocht je de bestelling willen retourneren dan verzoeken we je om het volgende in acht te nemen:

- Maak een melding van uw retourzending per e-mail naar contact@24tuned.nl
- Zorgt dat de retour binnen de zichttermijn van 14 dagen wordt teruggestuurd.
- Voeg een volledig ingevuld retour formulier bij uw retourzending (downloaden via de site)
- Verstuur uw retour het liefst in een omdoos of extra verpakking zodat het artikel niet beschadigt of breekt. Bij het retoursturen van een beschadigt artikel is een complete restitutie niet mogelijk.
- Het retourneren van artikelen is altijd op eigen kosten. Verzendkosten worden enkel vergoed bij foute levering of retouren onder de noemer 'garantie'. 

Voor een snelle en goede verwerking van het teruggestuurde artikel is het volgende van belang:

- Voeg een ingevuld retour formulier bij je retour.
- Stuur je meer dan één pakje terug en heb je maar één retourbon, voeg dan bij de andere pakjes een briefje met daarop je naam, adres en klantnummer.

Let op! Wanneer een bestelling ongefrankeerd retour wordt gezonden zullen wij de verzendkosten in mindering brengen van het eventueel te restitueren bedrag.

Voor meer informatie verwijzen we je naar onze algemene voorwaarden.

Retouren via PostNL Postkantoor

Je kunt de meeste artikelen (maximaal 30 kg, 150 liter en/of 80 cm) zelf afgeven bij een PostNL Postkantoor. Je vindt voldoende PostNL Postkantoren bij jou in de buurt. Je ontvangt bij het PostNL Postkantoor een retourbewijs met daarop een nummer (bewaar dit goed)

Wil je je pakket naar een PostNL Postkantoor brengen? Je hoeft dan van tevoren geen afspraak te maken. Kijk hier voor de PostNL Postkantoren bij jou in de buurt. Wij adviseren u bij afgifte van het pakket op het postkantoor een bewijs van verzending te vragen.

Voor een snellere afhandeling van uw retour vragen wij u voor volgende punten zorg te dragen:

  • - het artikel in de originele verpakking retourneren;
  • - alle labels en kaartjes aan het artikel laten zitten;
  • - verpak het product in een doos of enveloppe om de originele verpakking en het product te beschermen;
  • - vermeld duidelijk het adres van de onze klantenservice;
  • - voeg voor een snelle afhandeling van uw klacht en ter verduidelijking van uw klacht een retourformulier in;
  • - vraag bij afgifte van uw pakket bij het postkantoor om een bewijs hiervan.

Goed !Fout !

 


Volgens specificaties of naar wens van de klant vervaardigt artikelen kunnen niet worden geruild of geretourneerd (bijv. xenon door ons laten inbouwen in bestelde koplampen).

Let op!Heb je een verkeerd artikel ontvangen, heb je een klacht over een artikel of wil je je geld terug? Dan kun je de artikelen terugsturen naar onze Retourservice.

 

Verkeerd artikel ontvangen

Controleer of het artikel dat u ontvangt hetzelfde is dat u besteld heeft. Mocht u per ongeluk een ander artikel hebben ontvangen, dan kunt u het binnen 2 maanden na ontvangst kosteloos retour sturen. Om te achterhalen waarom u een ander artikel heeft ontvangen, is het belangrijk dat u op de achterkant van de factuur aangeeft wat de reden van retour is en wat het verschil is tussen de twee artikelen. Vermeld hierbij duidelijk het artikel nummer op de verpakking en stuur het artikel kosteloos (even retourlabel aanvragen via de mail) naar:

24TUNED t.a.v. Retouren
Molensingel 47
6229 PB  MAASTRICHT (LB)

Garantievoorwaarden
24Tuned staat garant voor een goede werking van de door haar geleverde producten gedurende de garantietermijn. Bij alle producten wordt de wettelijke garantie termijn gehanteerd. Indien zich tijdens de garantietermijn een defect aan het product mocht voordoen (als gevolg van fabricage- of materiaalfouten), zal deze kosteloos worden gerepareerd of worden vervangen.
Bij een garantie geval kan het product kosteloos worden retour gestuurd. Wanneer u vooraf contact opneemt met n van onze medewerkers dan ontvangt u van ons een antwoordnummer waarmee het product retour gezonden kan worden.

Om uw garantie zo snel mogelijk te kunnen afhandelen vragen wij u een kopie aankoop nota mee te sturen en een volledig ingevuld retourformulier .

De garantie is niet geldig indien het defect is veroorzaakt door een schok of val, misbruik, zand, stof, vuil, vocht of corrosie, lekkende batterijen, verkeerde behandeling, reparaties door onbevoegden of defecten veroorzaakt door het niet opvolgen van de onderhoud- en veiligheidsvoorschriften zoals vermeld in de gebruikershandleiding.

Verwerking van uw klacht

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u hierover per mail een bericht naar het bij ons bekende e-mail adres.
U ontvangt binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht per mail een bericht over het verloop van uw ingediende klacht.

Opmerkingen:

* Het retourformulier is een aanvulling en geen uitsluiting van de u wettelijk toekomende rechten.
* De bovengenoemde garantie geldt naast de wettelijke rechten.


Geen antwoord gevonden op uw vraag? Neem dan contactop met onze klantenservice via contact@24tuned.nl.

Hier vind u uw retourformulier: (download formulier)